Co jeść przy zakwaszeniu organizmu?
6

cze

Co jeść przy zakwaszeniu organizmu?

Dieta roślinna, która będzie oparta na warzywach, owocach kiełkach, pestkach czy roślinach strączkowych ma wpływ na zapobieganie i walkę z depresją. Udowodniono to w opublikowanych już badaniach. Obszerne badania prowadzone były na kilkunastu tysiącach osób, dały one wynik, który potwierdził powiązanie zdrowego sposobu odżywiania i niedoborów wartości odżywczych w organizmie na stan psychiczny człowieka.

Przeprowadzone badania dają początek szerszemu spojrzeniu na zdrowie psychiczne w kontekście zdrowego odżywiania. Został zbadany bezpośredni wpływ nawyków żywieniowych na ryzyko wystąpienia depresji.

W trakcie badania po lupę brane były trzy diety:

Dieta roślinna oparta na warzywach, owocach, kiełkach, pestkach i roślinach strączkowych o alkalicznych właściwościach i zdrowych oliwach, pełnych nienasyconych kwasów tłuszczowych ma wpływ na zapobieganie i pomoc w walce z depresją. Udowodniono to badaniami opublikowanymi w magazynie BMC Medicine. Obszerne badania przeprowadzone na ponad 15 tysiącach osób dały wyniki potwierdzające powiązanie zdrowego sposobu odżywiania i niedoborów wartości odżywczych w organizmie na stan psychiczny człowieka.

Przeprowadzone badania dały początek szerszemu spojrzeniu na zdrowie psychiczne w kontekście zdrowego odżywiania. Został zbadany bezpośredni wpływ nawyków żywieniowych na ryzyko wystąpienia depresji.

Zmiana na zdrową dietę

W trakcie badania pod lupę wzięto trzy rodzaje diety:

śródziemnomorska

dieta prowegańska

alternatywna dieta prozdrowotna indeks 2010

Uczestnicy badania mieli uzupełniać raporty z tego jak trzymali dietę oraz jaka byłą jej atrakcyjność. Im wyższy wynik udało się uzyskać tym uczestnik trzymał zdrowszą dietę. Produkty spożywcze takie jak mięso czy słodycze były nisko punktowane, natomiast dobrze oceniano warzywa i owoce.

W wyniku uzyskanych obserwacji możemy stwierdzić, że osiągnięcia raz równowaga nie będzie się zwiększać czy pogarszać, jeśli będziemy się odżywiać zdrowiej niż dotychczas. Zdrowe nawyki żywieniowe pozwolą nam utrzymać odpowiedni poziom zdrowia i samopoczucia. Te wyniki jakie są opublikowane opierane są o raporty okresowe. Wydaje się jednak, że nadal będzie warto prowadzić dodatkowe badania, dzięki którym będzie można określić szczegółowo jak wygląda sytuacja dopasowania diety do zdrowia człowieka.

Krzysztof

Jego pasją jest gotowanie. Lubi przyrządzać proste smaczne i przede wszystkim zdrowe posiłki.